תפילה וחיזוק של אמית כפר בתיה סמוך למקום הפיגוע ברעננה, צילום אמית כפר בתיה
תפילה וחיזוק של אמית כפר בתיה סמוך למקום הפיגוע ברעננה, צילום אמית כפר בתיה

צפו: שירה, תפילה וחיזוק עם דגלי ישראל של תלמידי אמית כפר בתיה במקום הפיגוע ברעננה

התלמידים ערכו מעמד של ניגון, תפילה וחיזוק עם דגלי ישראל, פרקי תהילים ושירת התקווה סמוך למקום הפיגוע ברחוב אחוזה ברעננה. השר יואב קיש הבטיח כי הממשלה לא תעצור עד לניצחון

פורסם בתאריך: 16.1.24 11:18

תפילה וניגון במקום הפיגוע: בבוקר שאחרי הפיגוע הרצחני ברעננה, בו נרצחה עדנה בלושטיין ז"ל, ערכו תלמידי קרית החינוך אמית כפר בתיה שחבריהם נפצעו בפיגוע, מעמד של ניגון, תפילה וחיזוק עם דגלי ישראל, פרקי תהילים ושירת התקווה סמוך למקום הפיגוע ברחוב אחוזה ברעננה. שר החינוך יואב קיש, ראש העיריה חיים ברוידא ומנכ"ל רשת אמית ד"ר אמנון אלדר, הצטרפו לתלמידים במעמד תפילה מרגש לרפואת הפצועים.

שר החינוך יואב קיש שוחח עם התלמידים וביקש לחזק את ידם בשעה הקשה. הוא התחייב כי הממשלה לא זנחה את מטרות המלחמה ולא תעצור עד לניצחון ולהחזרת החטופים. "הדור הצעיר הוכיח לכולנו שהוא דור חזק שמאמין בצדקת הדרך. שמאמין בקיום שלנו כאן בארץ ובמדינה", אמר.

הרב יוני ברלין, מנהל אמית כפר בתיה, אמר: "תלמידים שלנו עברו אירוע קשה. כולנו מתפללים לרפואת תלמידנו הפצוע קשה ולכלל הפצועים תלמידינו ביקשו לבוא למקום, לחזק ולהתחזק כדי להניף את הדגל ולומר לכל מבקשי נפשנו כי עם ישראל חי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר