קארי פכטר. צילום: עזרא לוי
קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

הסיפור המרגש של אם לארבעה, פעילה חברתית רעננית וסוכה אחת

אם לארבעה פרסמה פוסט בפייסבוק בו כתבה כי היא אינה יכולה לרכוש סוכה והפעילה החברתית, קרי פכטר דאגה שסוכה חדשה תגיע אליה הביתה

פורסם בתאריך: 27.9.17 19:21

אתמול פרסמה, איילה, תושבת העיר, פוסט בפייסבוק בו סיפרה כי בעקבות מצבה הכלכלי היא אינה יכולה לרכוש סוכה לחג הקרוב. הפעילה החברתית קרי פכטר, קראה את הפוסט והיום בבוקר איילה וילדיה זכו לקבל סוכה חדשה.

"אנחנו משפחה בעלת מצב כלכלי לא קל וכבר כמה שנים שהילדים שלי מבקשים סוכה אבל עד עכשיו לא הייתה לנו כזו כי לא יכולנו לקנות במחירים שזה עולה כיום, במיוחד לא חדשה", מספרת היום איילה בהתרגשות, "זה ממש לא היה ברור מאליו שאנשים יענו ועוד כל כך מהר לפוסט הזה. הילדים מבקשים שנים שנבנה סוכה בשטח שלנו, בבניין בו אנו גרים ולכן החלטתי השנה שאני עושה משהו בנושא ופרסמתי פוסט".

מה היה כתוב בפוסט?

"ביקשתי סוכה. אפילו יד שנייה. כתבתי שזו שנה ראשונה שאני רוצה לעשות לילדים שלי סוכה בבית ואם מישהו מוסר או מוכר סוכה יד שנייה, אני ממש אשמח".

וכבר למחרת קיבלת סוכה?

"כן ועוד חדשה. הבוקר קרי פכטר, פעילה חברתית מרעננה, שלחה לי הודעה, שהיא הצליחה לגייס עבורנו תורם שקנה לנו סוכה חדשה וזה ממש מדהים כי הילדים שלי ממש התרגשו. זה לא מובן מאליו. אני מכירה את קרי מרעננה והיא יודעת על המצב הבריאותי שלי שהוא לא קל. אני גם יודעת מי תרם את הסוכה, גדעון שמואל הבעלים של סנטרל פארק בפארק רעננה. אני לא מכירה אותו אישית אבל מודה לו ולרחמים, המנהל של הום סנטר וכמובן לקרי".

קרי, כל הכבוד!

"אני תמיד עוזרת. יש לי ממש רשימה של אנשים שאני עוזרת להם. איילה היא אישה מדהימה, אם לארבעה ילדים, במצב בריאותי לא קל. היא העלתה אתמול פוסט וכמובן שמיד פניתי לגדעון שמואל מסנטרל פארק קפה שיעזור. הוא כמובן מיד עזר ולא רק שהסכים לתרום סוכה אלא נסע בעצמו וקנה את הסוכה וגם גייס שתי חבילות סכך דרך רחמים מנהל הום סנטר. איילה אספה את הכל ועכשיו יש להם סוכה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר