חשבון ארנונה של נכה משרד הביטחון
חשבון ארנונה של נכה משרד הביטחון

נכי משרד הביטחון: ביטלו לנו את ההנחה בארנונה מבלי להודיע

בעקבות החלטת בג"צ שונתה שיטת חישוב של אגרת השמירה, ונכי משרד הביטחון המתגוררים ברעננה תוהים מדוע הם לא קיבלו על כך התראה מהעירייה

פורסם בתאריך: 7.11.17 13:16

גל שט, תושב רעננה למעלה מ- 20 ובעל נכות של משרד הביטחון הופתע לגלות כי בחשבון הארנונה האחרון רכיב ההנחה לנכי משרד הביטחון על האבטחה לא קיים.  השבוע העלה שט פוסט לפייסבוק בו ניסה לבדוק האם תושבים אחרים במצבו נתקלו בשינוי הזה. הפוסט גרר תגובות רבות בהם נשמעה טענה חוזרת והיא, מדוע העירייה לא פרסמה את ההורדה של רכיב ההנחה בארנונה ברבים ופעלה לדברי שט כ"גנבים בלילה".

"שמתי לב שבחשבון הארנונה האחרון רכיב ההנחה לנכי משרד הביטחון לא קיים. בדקתי בחשבונות הארנונה הקודמים  והתברר כי מאז חודש יולי אין את ההנחה. בשיחה עם מוקד העירייה נאמר כי אכן מהראשון ביולי הועבר חוק עזר עירוני שאושר ע"י משרד הפנים שמבטל את ההנחה, ולשאלתי מדוע לא יידעו או פרסמו דבר זה ברבים טענו בפני כי זה פורסם". את דבריו של שט מחזק מ' תושב העיר: "התקשרתי לעירייה כי חשבתי שמדובר בטעות ונאמר לי שזה חוקי לגמרי והועבר חוק עזר עירוני בנושא שאושר. פניתי לעוד אנשים וגם הם אמרו שהם לא ידעו על זה וללא קיבלו התראה".

 

מעיריית רעננה נמסר: "בעקבות החלטת בג"צ שונתה שיטת חישוב אגרת השמירה בכלל הרשויות. עיריית רעננה הגישה בקשה מיוחדת למשרד הפנים לכלול בחוק החדש את כלל ההנחות שהוענקו בחוק הישן על מנת שנוכל להמשיך ולהעניק אותן לתושבים. לצערנו, משרד הפנים לא אישר לעיריות בכל רחבי הארץ את הנושא ודרש להיצמד לחוק העזר החדש, אשר אינו כולל את ההנחות של משרד הביטחון. העירייה פרסמה את המידע לתושבים גם בצרופה לשובר הארנונה וגם באתר האינטרנט העירוני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר