זאב בילסקי. צילום יח"צ
זאב בילסקי. צילום יח"צ

חברי המועצה מגיבים להודעתו הדרמטית של בילסקי

רחלי בן ארי סקעת חושבת שבילסקי עשה החלטה נכונה, איתן גליק חושב שזה הזמן לתת צ'אנס למתמודדים חדשים וניר קריסטל הודיע כי הוא שוקל לרוץ לראשות העירייה תחת רשימה עצמאית

פורסם בתאריך: 15.11.17 17:17

ראש העירייה, זאב בילסקי, הודיע אתמול (ג') כי הוא אינו מתכוון להתמודד בבחירות לראשות העירייה שיתקיימו בעוד כשנה.

בהודעתו כתב בילסקי: "בימים אלה אני משלים כעשרים שנה בראשות עיריית רעננה. היו אלה שנים נפלאות של יצירה והגשמת חלומות בהן זכיתי להוביל את רעננה להיות עיר מצטיינת בישראל כמעט בכל התחומים.  בעוד כשנה תתקיימנה הבחירות המקומיות, ולאחר התלבטויות קשות גמלה בלבי ההחלטה שלא להתמודד פעם נוספת לראשות העירייה".

בילסקי (68) יסגור באוקטובר 2018, 21 שנים כראש עיריית רעננה כאשר עמד בראשות העירייה במשך ארבע קדנציות בין השנים 1989-2003 והקדנציה החמישית שהיא הנוכחית.

חברי מועצת העיר, עמיתיו ומקורביו של בילסקי הגיבו להודעתו הדרמטית השבוע. חבר מועצת העיר באופוזיציה מסיעת "הבית שלנו", ניר קריסטל, אמר: "זאביק בילסקי איש ענק. המותג רעננה יהיה לעולם ועד קשור בשמו כמי שהביא את העיר הזו לפריחה ולשגשוג, עיר שהיא מודל לחיקוי ומושא הערצה לערים רבות בכל הארץ. לאחר שבירך קריסטל את בילסקי הוא הודיע בעמוד הפייסבוק שלו כי בכוונתו להקים סיעה חדשה ברשותו שתתמודד בבחירות הבאות על מקום במועצת העיר. קריסטל הוסיף הבוקר כי עדיין לא החליט אם יתמודד גם לראשות העיר וברגע שתהיה החלטה הוא יעדכן את הציבור."בגיל 46, כשבאמתחתי ניסיון מקצועי מגוון ועשיר גם במגזר הציבורי וגם במגזר הפרטי, כשמאחוריי 31 שנים של פעילות ציבורית בשלל תחומים, אני בשל להוביל אג'נדה חדשה, צעירה ומרעננת, שמביטה אל העתיד, עם חזון ברור, שכל כולה טובתה של רעננה ותושביה, ובאה מהמקום של עשייה ציבורית למען הקהילה״.

ניר קריסטל

ניר קריסטל

חבר המועצה ויו"ר ועדת התכנון ובנייה ברעננה, עו"ד איתן גינזבורג, אמר: "זאביק בילסקי הוא רעננה שאנחנו אוהבים. לא ניתן בכלל לתאר את תרומתו העצומה לעיר לאורך השנים. הייתה לי זכות להיות שותפו לדרך וללמוד ממנו על מנהיגות, ענווה ועשייה מכל הלב".

איתן גינזבורג. צילום פרטי

איתן גינזבורג. צילום פרטי

עו"ד סימה פרי, סגנית ומ"מ מקום ראש העירייה, אמרה היום: "הצטערתי לשמוע את הודעתו של זאביק שלא יתמודד בבחירות הקרובות לקדנציה נוספת. אני יודעת שמזה זמן רב הוא התלבט בנושא זה.  לזאביק זכויות רבות בפיתוחה של רעננה, בהשגים המדהימים בהם היא מתברכת ובהיותה עיר מובילה בתחומים רבים. זכיתי בקדנציה הנוכחית לעבוד בצמוד עם זאביק ולהחשף למסירות הגדולה שהוא מביא לתפקיד, לחשיבה החדשנית, לחדוות היצירה, ליושרו האישי והציבורי, למנהיגותו מעוררת ההשראה שהתבטאה לכל אורך הדרך במתן דוגמא אישית. כסגנית ומ"מ ראש העירייה אמשיך לסייע בידו ככל שאדרש עד לסיומה של הקדנציה. אני מודה לזאביק מקרב לך על השנים הרבות שבהם נתן את כל כולו לעיר ולתושביה ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך. אין לי ספק שימשיך לתרום לחברה הישראלית בכל תפקיד שיבחר לבצע בעתיד".
סימה פרי. צילום דני שביט

סימה פרי. צילום דני שביט

סגנית ראש העירייה, רונית וינטראוב הגיבה להודעה וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "דומה כי אין די מילים לבטא את עומק ההוקרה לאיש שעיצב את דמותה של רעננה כמופת לעיר הפונה לקדמה וחדשנית, בצד חיי קהילה חמים וטובים, שבבסיסם ערבות הדדית ועמידה איתנה לצד מי שגורלם לא שפר. בתפקידי כסגנית ראש העירייה , אני רואה לעצמי חובה ואחריות להמשיך ולפעול בחודשים הקרובים לצד ראש העיר והשותפים הנוספים להמשך עבודה סדירה ושוטפת של הרשות".
רונית וינטראוב דוברות העירייה

רונית וינטראוב דוברות העירייה

חבר המועצה מהרשימה הדתית המאוחדת, אלי אלוש אמר כי הוא סבור שבילסקי הותיר חותם מכובד על העיר. "בילסקי הוביל את רעננה לאן שהיא מצויה היום", הוא אמר, "משגשגת וסובלנית, וקולטת עליה.  לראש העיר יש קשר חם ומיוחד למסורת ישראל ולתורת ישראל. תודה לך בילסקי".

אלי אלוש צילום פרטי

אלי אלוש צילום פרטי

 

 

 

המועמד לראשות העירייה ברעננה, איתן גליק, הודה לבילסקי השבוע ואמר: "ברצוני להודות לבילסקי על השנים שתרם לעיר רעננה, על כך שהוביל את העיר לשיאים חדשים במשך שנים רבות. אני חושב שעם סיום עידן בילסקי ברעננה, העיר מוכנה לקבל מנהיגות חדשה ורעננה. אני חושב שאם יסתכלו התושבים באמת על המועמדים שכבר הודיעו על כוונתם להתמודד, יבינו שזה הזמן לאנרגיה חדשה, לתפיסה ניהולית פתוחה ושקופה, למשהוא שלא קשור לעבותות העבר, והנוסטלגיה.

חברת מועצת העיר מטעם האופוזיציה, רחלי בן ארי סקעת אמרה כי היא חושבת שבילסקי עשה את ההחלטה הנכונה. "אני מאחלת לו בהצלחה רבה. אני חושבת שזו החלטה נבונה וזאביק הוא אדם חכם והוא עשה את הצעד הנכון. נותר לנו רק להודות לו על השנים בהם הוא שירת את תושבי רעננה".

רחלי-בן-ארי-סקעת

רחלי-בן-ארי-סקעת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר