חניון
חניון

"הוא שבר לי את הוישרים וקיפל לי את המראות"

תושבת העיר סירבה לתת למכונית לעקוף אותה בפקק בכניסה לחניון גמלא, הנהג צעק עליה בפראות וכשהיא חזרה לאוטו גילתה שהוישרים והמראות שלה הושחטו

פורסם בתאריך: 16.11.17 19:01

תושבת העיר מיכל אדר הייתה בדרכה לחנות בחניון גמלא כאשר עמדה בפקק גדול מאוד בכניסה אליו. לאחר עמידה ממשוכת הגיעה אדר לכניסת החניון ולצידה נעמד רכב שעקף את הפקק וניסה להידחף מהצד. לאחר שאדר סירבה לתת לו להיכנס, היא נכנסה לחניון, חנתה את רכבה ויצאה לסידורים. בדרך פגשה את אותו אדם שניסה לעקף אותה והוא החל לצעוק עליה. וכשחזרה לרכב גילתה להפתעתה כי הוישרים של הרכב שלה נשברו והמראות קופלו.

 

"הייתה היום תנועה חזקה בתוך העיר", היא מספרת, "ובכניסה לחניון גמלא מרחוב ירושלים היה פקק שהגיע כמעט עד תחנת הדלק. אני הייתי חלק מהפקק, כאשר הגעתי מהחלק הדרומי של ירושלים. כשכבר עמדתי להיכנס לחניון רכב עבר וניסה לחתוך אותי. אני כבר הייתי קרובה למכונה שבכניסה ולא נתתי לו לעקוף אותי כי אני חושבת שזה לא פייר שיש הרבה אנשים שעומדים ומחכים בתור והוא בא ונדחף. נכנסתי לחניון וחניתי ואז הלכתי לחנות צומת ספרים. פתאום אני רואה את אותו אדם עומד מולי ומתחיל לצעוק עלי. ניסיתי לדבר איתו בצורה תרבותית ולהסביר לו שזה לא פייר להידחף, ואם הוא במקרה טעה אז שיפתח את החלון ויגיד לי שהוא התבלבל והייתי נותנת לו להיכנס. הוא לא נתן לי לדבר, צרח עלי והלך. שהגעתי חזרה למכונית שלי שחנתה בחניון ראיתי שהוישרים היו שבורים, והמראות מקופלות. זה ממש אלימות לא מתנהגים ככה וחבל שדברים כאלה קורים בעיר שלנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר