הביוב שעלה ברחוב בר אילן פינת גולומב
הביוב שעלה ברחוב בר אילן פינת גולומב

למה לוקח לעיריית רעננה חודשיים כדי לבדוק הצפת ביוב ברחוב בר אילן?

תושבי האזור מספרים כי הביוב ברחוב עולה אחת לכמה ימים וכי במשך חודשיים העירייה שולחת ביובית שתנקז את האזור באופן נקודתי ולא פותרת את הבעיה לעומקה

פורסם בתאריך: 19.11.17 13:37

תושבים המתגוררים בסמוך לרחוב בר אילן פינת רחוב גלומב מתלוננים כי במשך חודשיים קיימת ברחוב הצפה של ביוב שגורמת למטרד ריח נוראי. התושבים מספרים שבכל פעם שהביוב עלה בחודשיים האחרונים הם הודיעו לעירייה ששלחה ביובית שפתרה את הבעיה באופן נקודתי עד שהביוב שוב עלה. "בכל פעם הביוב עולה, הם שולחים ביובית ושואבים וככה זה ממשיך", מספר תושב האזור, "ובכל פעם כזו הם נותנים תירוץ אחר, בהתחלה טענו שזה לא ביוב בכלל".

תושבת נוספת שמתגוררת במקום מספרת שהריח שעולה הוא בלתי נסבל וכבר חודשיים שהיא סובלת מריחות שמגיעים עד לתוך ביתה. "אנחנו התקשרנו למוקד כמה פעמים ואמרו לנו שזה מטופל אבל זה חזר על עצמו. האמת שאנחנו כבר התייאשנו ולא יודעים מה לעשות. איך הגיוני שבעירייה כמו רעננה לוקח כל כך הרבה זמן לפתור מחדל כזה".

 

תושב האזור מספר כי הבוקר הוא פנה שוב לעירייה ונאמר לו כי הם יזמינו שטיפה וצילום לקו הביוב כי יכול להיות שמישהו מאתרי הבנייה של התמ"אות באזור השליך בטון לביוב."חבל שרק אחרי חודשיים שאנחנו חיים עם הבעיה הזו העירייה מחליטה לבדוק לעומק את הנושא", אומר התושב.

מתאגיד מי רעננה נמסר: "המפגע נגרם כתוצאה מפעילות קבלני תמ"א רבים באזור. הקבלנים שופכים פסולת בניין בשוחות פרטיות וציבוריות וגורמים נזקים בלתי הפיכים לקווים. התאגיד כבר שטף את הקווים, אבל נראה שהקבלנים ממשיכים בשלהם – כאשר התאגיד ביצע את פתיחת הסתימות על ידי ביובית נמצאו בלוקים ופסולת בטון בתוך הקווים. עם זאת, הורינו על ביצוע שטיפה וצילום נוספים ומידיים לקו, שיתבצעו עוד השבוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר