השטח הריק ברחוב עקיבא עליו ייבנו מגדלי הדירות
השטח הריק ברחוב עקיבא עליו ייבנו מגדלי הדירות

ממגרש חול ל-56 דירות: שני מגדלים אושרו ברחוב עקיבא

ועדת המשנה לתכנון ובניה אישרה את הפקדתה של תכנית לבניית שני מגדלים בני 7.5 קומות, שצפויים לקום בלבו של רחוב עקיבא בצפון העיר, רחוב המאופיין בעיקר בבנייה נמוכה

פורסם בתאריך: 11.7.19 18:15

ועדת המשנה לתכנון ובניה אישרה לאחרונה תכנית להפקדה (בכפוף לתנאים מינוריים), הכוללת את הקמתם של שני מגדלי דירות בני 7.5 קומות כל אחד, וסך של כ-56 יחידות דיור. עיקר התכנית החדשה שהוגשה לוועדה על ידי היזם, חברת "קידר מבנים בע"מ", הייתה בקשה לתוספת של 30 יחידות דיור, ל-26 יחידות הדיור שכבר אושרו.

עם אישור התכנית, צפויים דיירי רחוב עקיבא לחזות בשינוי קל בנוף הרחוב, שמורכב ברובו מבתים פרטיים ובתים משותפים בבנייה נמוכה. שילוב הנוף הכפרי שמאופיין בבנייה נמוכה לצד בניינים רבי קומות, הפך למגמה שמתחזקת בשנים האחרונות, עם אימוץ קווי היסוד של תכנית המתאר החדשה של רעננה על ידי הועדה.

השטח הריק ברחוב עקיבא עליו ייבנו מגדלי הדירות

השטח הריק ברחוב עקיבא עליו ייבנו מגדלי הדירות

תכנית המתאר משרטטת קווים כלליים והגבלות שקובעים את אופי הבנייה בעיר, ואכן מאפשרת בנייה גבוהה לצד בתים פרטיים. למרות זאת, הקמת בניינים גבוהים ברחובות קטנים גורמת פעמים רבות להתנגדות עזה מצד התושבים, שנאבקים כדי לשמר את אופיו של הרחוב, ולמנוע תנועה כבדה ופקקים שנגרמים מתוספת של עשרות יחידות דיור. כך לדוגמא, נאבקו דיירי רחוב ביאליק בהחלטה להקים בניינים בני שש קומות ברחוב, וכמוהם נאבקו דיירי רחוב קלאוזנר בהחלטה להקים בניין בן שבע קומות ברחוב. גם ברחוב הירדן הצמוד לרחוב עקיבא, עשרות דיירים יצאו כנגד ההחלטה להקים שני בניינים בני שבע קומות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר