רחוב הירדן
רחוב הירדן

למרות התנגדותם של עשרות דיירים: אושר הפרויקט ברחוב הירדן

המתנגדים טענו כי מדובר ברחוב שקט עם בתי צמודי קרקע שלא תואמים את שני הבניינים בני שבע הקומות שמתוכננים לקום בו. הוועדה דחתה את הטענות ואישרה את התכנית

פורסם בתאריך: 26.11.19 14:17

הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה לאחרונה פרויקט ברחוב הירדן שכולל הקמה של שני בניינים בני שבע קומות, ודחתה את התנגדותיהם של עשרות דיירים ברחוב. מדובר בפרויקט של שני בנייני קומות בני 54 יחידות דיור, כאשר רוב רחוב הירדן מורכב בעיקרו מבתים פרטיים.

נזכיר כי הפרויקט אושר בעבר, אך אז הוגשו התנגדויות מצד עשרות דיירים ברחוב, מה שהביא למספר דיונים בוועדה המקומית בעניין הפרויקט. מדובר ב-46 דיירים שהגישו את התנגדותם לפרויקט כבר בחודש יוני, בטענה שהפרויקט יפגע באופי הרחוב ויגרום לעומסי תנועה כבדים. "אם תאושר התכנית מול בתי המתנגדים", כתבו הדיירים בהתנגדות שהגישו לועדה המקומית לתכנון ובניה, "הממוקמים באזור שקט וירוק, המתאפיין בבניה נמוכה וצמודת קרקע ברובה, יבנו שני מבנים רבי ממדים שכל אחד מהם יתנשא לגובה של 8 קומות (שבע קומות מגורים וגג), דבר שיוסיף לשכונת המגורים השקטה של המתנגדים מאות דיירים.

"ככל שכך יקרה, סביבת המגורים הקרובה והמיידית של המתנגדים, הנהנית כאמור ממאפיינים ייחודיים של אזור שקט, ירוק בו בניה נמוכה וצמודת קרקע, תהפוך לאזור צפוף, עמוס וסואן, שבמרכזו שני בנייני ענק בני שמונה קומות אשר יתנשאו באופן חריג ובולט, מעל סביבתם".

כאמור, הוועדה דחתה את התנגדות הדיירים, וטענה כי תכנית המתאר מאפשרת בנייה רוויה במקום, ובשל כך מתאפשרת בנייה של בנייני קומות ברחוב. כמו כן, הוועדה התייחסה לחוות דעת של יועץ התנועה לוועדה, שטען כי השפעתו של הפרויקט מזערית ולא צפויה ליצור עומסי תנועה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר