תחנת הרכבת בהרצליה. צילום ניר קידר
תחנת הרכבת בהרצליה. צילום ניר קידר

מסתמן: למרות הלחץ ניאלץ להחליף רכבת בדרך לתל אביב

כך עלה בפגישה בין בכירי עיריית הרצליה למשנה למנכ"ל משרד התחבורה. הקו החדש שיחבר בין רעננה לתל אביב צפוי להיפתח בחודש הבא. משרד התחבורה מכחיש

פורסם בתאריך: 21.1.20 18:43

מחזיקת תיק התחבורה בהרצליה חברת המועצה דניאל אייזנברג-צדיקים אמרה שבפגישה שהתקיימה היום בין ראש עיריית הרצליה משה פדלון ובינה לבין המשנה למנכ"ל משרד התחבורה, אמר לה המשנה למנכ"ל קובי בליטשטיין שרכבות בקו החדש מכפר סבא ורעננה לתל אביב יעצרו בתחנת הרצליה. בפוסט שפרסמה היום אייזנברג-צדיקים ובו מנתה את הנושאים שעלו בפגישה כתבה: "רכבות לכיוון מערב מתחנת רעננה, קיבלנו תשובה שתכלול עצירה בהרצליה". במשרד התחבורה מכחישים את הדברים: "לא היה ולא נברא", נמסר. נזכיר כי למרות זאת, שר התחבורה טרם פרסם החלטתו באופן רשמי. הקו החדש אמור להיפתח בחודש הבא.

נזכיר כי האפשרות לאלץ נוסעים בקו המהיר לת"א להחליף רכבת בהרצליה, עוררה מחאה גדולה ברעננה. לפני כחודש וחצי, ח"כ איתן גינזבורג ממפלגת "כחול לבן" חשף בדיון מיוחד של ועדת הכספים בנושא משבר התחבורה הציבורית, כי רכבת ישראל המליצה למשרד התחבורה לחייב נוסעים בקו החדש להחליף רכבת הרצליה, וכך למעשה, להאריך את זמן הנסיעה לתל אביב, במקום להמשיך את הנסיעה על אותה הרכבת באופן ישיר. בעקבות כך, תושב העיר רום גולן, שלח לשר התחבורה עצומה עליה חתמו למעלה משמונת אלפים איש, מתוכם 3,500 תושבי רעננה, שמתנגדים להחלפת רכבת בהרצליה בקו החדש. בנוסף, נחשפה כאן ב-"צומת השרון" בעבר חוות הדעת של המומחה לתחבורה ציבורית עמירם סטרולוב, שטען כי להכריח נוסעים להחליף רכבת בהרצליה יהיה ,הרסני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

3 תגובות
  1. נוסע רכבת מומורמר

    נו, מה חדש בזה?
    היה ברור מאליו ששר התחבורה בממשלת המעבר יחליט שהרכבת תסיים בהרצליה ומי יודע כמה זמן תחכו לרכבת הבאה בהרצליה או אם הרכבת בו אתם תגיעו להרצליה תאחר והרכבת שבהרצליה לא תחכה ובורחת ותחכו עוד רבע שעה לרכבת.

    זה פוליטיקה סרוחה.
    1. סמוטריץ ימשיך לדפוק אותכם בפקקי איילון.
    2. חולאי אם יעכב הקמת מסילה רביעית באיילון (פרוייקט בביצוע) ימשיך גם הוא לדפיק אותכם בפקקים.

  2. רונן מ.

    באם תושבי עירנו ייתאחדו ויחרימו את השירות הזה של טיולי רכבות ומעברי רכבות תמוהות, באופן בו הוא מתוכנן כעת, נראה תוך כמה זמן יעשו ברכבת ישראל הערכת מצב מחדש.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר