רהיטים בתל אביב - אינפיניטי. צילום:יוסי קורן, סטודיו 11
רהיטים בתל אביב - אינפיניטי. צילום:יוסי קורן, סטודיו 11

רהיטים בתל אביב: הכירו את אינפיניטי

עיצוב הבית היא אחת החוויות ומהרגשות. בחירת הרהיטים המתאימים ושילובם מספרת סיפור על דרי המקום. אחת החנויות בהם תוכלו להתחיל את המסע אל העיצוב המושלם היא "אינפינטי" ברחוב הרצל, תל אביב. יצאנו להכיר

פורסם בתאריך: 19.1.20 17:08

מלאכת עיצוב הבית היא נושא המעסיק אותנו לא פעם, אנחנו רוצים ליצור חללים יפים ונעימים וגם פרקטיים לא פעם. בין אם אנחנו מעצבים חדר שינה או סלון, חדר ילדים או חדר אורחים, אנחנו חושבים על מגוון האפשרויות ומעוניינים בריהוט איכותי, מסוגנן ובעיקר כזה אשר יתאים לסגנון העיצובי שלנו.

אז איך בוחרים ריהוט לבית ואיפה אפשר למצוא אחד כזה שהוא גם יפה ואיכותי וגם במחיר הוגן? בחנות הריהוט "אינפיניטי – infinity" אשר ממוקמת ברחוב הרצל בתל אביב, תוכלו לקבל את המענה אותו אתם מחפשים. "אינפיניטי – infinity" מובילה בשוק הריהוט יותר מעשרים שנה. למעשה, הבעלים הינו דור שני בענף הרהיטים, תחילה עסקו בייצור רהיטים עבור חנויות הריהוט המובחרות בארץ ואת התצוגה ללקוחות פרטיים פתחו בשנת 2018.
"אינפיניטי – infinity" היא חנות תצוגה, מעין חלון ראווה ססגוני וצבעוני שכדאי ומומלץ לטייל בה ולהתרשם מכל הדגמים המוצעים. תוכלו למצוא שם מגוון רחב של רהיטים: ספות, מזנונים, שולחנות סלון וקפה ואקססוריז שונים לבית. מעבר להשראה שהיא תעניק לכם, תוכלו להתרשם ממגוון הסגנונות המוצעים וכך לבחור מה הכי מתאים לכם והייתם רוצים לשלב בביתכם.

 אינפיניטי. צילום:יוסי קורן, סטודיו 11

אינפיניטי. צילום:יוסי קורן, סטודיו 11

 אינפיניטי. צילום:יוסי קורן, סטודיו 11

אינפיניטי. צילום:יוסי קורן, סטודיו 11

ריהוט בהתאמה אישית

תוכלו לרכוש ממבחר הרהיטים היישר מהתצוגה או לייצר רהיט בהתאמה אישית, בין אם זה שולחן סלון או מזנון. את הריהוט אפשר להזמין בכל חומרי הגלם הקיימים בשוק, למשל- פורניר עץ על כל סוגיו, אפוקסי במגוון רחב של צבעים ועוד. תוכלו לעשות שילובים של חומרי גלם והכל בהתאם לחזון שלכם. הצוות ילווה אתכם מהרגע הראשון ויעניק טיפים ועצות ואפילו שירותי סטיילינג הניתנים על ידי יועצי הסטיילינג של המקום. על הדרך כדי שתוכלו להגשים את החלום העיצובי לחלל, תוכלו לבחור ולרכוש סט של מזנון ושולחן סלון או לשלב בהתאם לטעמם בין הדגמים השונים. הטיפ החשוב של אינפיניטי הוא ליצור שפה עיצובית אחת- שתהיה התכתבות בין רהיט לרהיט על מנת לייצר הרמוניה בחללים השונים.

אחרי שתבחרו את כל הרהיטים "הגדולים" תוכלו להתרשם מהאקססוריז המוצע בחנות, מגוון אשר נבחר בקפדנות ובטוב טעם. ב"אינפיניטי" תקבלו מענה שלם לחלל אותו אתם מעצבים, תוכלו למצוא החל מספות בהתאמה אישית, ריהוט ייעודי לסלון כמו שולחנות קפה, מזנונים ושולחנות סלון וכמובן, כל הדברים הקטנים שעושים את ההבדל.

ב-"אינפיניטי – infinity" תקבלו חווית קנייה שלמה החל מהמגוון הרחב, דרך השירות המקצועי, האדיב והאישי של הצוות ועד המוצר הסופי- מעוצב ואיכותי. אם אתם רוצים לשדרג את העיצוב בביתכם, כנסו ל "אינפיניטי – infinity" תתרשמו, תבחרו ותהנו.

אינפיניטי – חנות ריהוט
כתובת: הרצל 92, תל אביב
טלפקס: 03-9739202
שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-18:00, שישי: 10:00-14:00
קישור לאתר

 אינפיניטי. צילום:יוסי קורן, סטודיו 11

כיסא מעוצב. צילום:יוסי קורן, סטודיו 11

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר