גלי שחר אפרת, מיכאל רייזמן וענבר הוכברג. צילומים שלומי מזרחי, נתנאל חדד
גלי שחר אפרת, מיכאל רייזמן וענבר הוכברג. צילומים שלומי מזרחי, נתנאל חדד

הסכם נדיר: במקום שכר, הסגנים החדשים יקבלו כסף לפעילויות חדשות בעיר

חברי סיעת לב, סיעתו לשעבר של איתן גינזבורג, חתמו עם חיים ברוידא על נספח חדש להסכם הקואליציוני, לפיו במקום שכר לתפקיד הסגנות, יקבלו לידיהם תקציבים של מאות אלפי שקלים לפעילויות שונות ברעננה

פורסם בתאריך: 18.7.19 12:53

חברי סיעת 'לב' וראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, חתמו ביממה האחרונה על נספח חדש להסכם קואליציוני, שקובע את תחומי האחריות של הסיעה ואת מעמדה בקואליציה. כזכור, השבוע פורסם כי סיעת 'לב' קיבלה את תפקיד הסגנות הנוסף, שיתחלק ברוטציה בין שניים מחבריה, ענבר הוכברג ומיכאל רייזמן, ללא שכר.

למרות זאת, בהסכם עצמו נקבע כי במקום שכר, תקציבים שנתיים של 400 אלף שקלים יוקצו מטעם העירייה לשני נושאים עיקריים בהם תטפל הסיעה: 200 אלף שקלים יועברו לטובת הקמת מערך מיוחד לגיל הרך, שיהיה אחראי לגילאי 0-3 בעיר ובין היתר ידאג לתת מענה בסוגיית תו התקן העירוני לגנים ולפעילויות תרבות ופנאי. על תחום זה צפויה להיות אחראית מספר 3 בסיעה, ענבר הוכברג.

בנוסף, העירייה צפויה להקצות 200 אלף שקלים נוספים לטובת פעילויות של בטיחות בדרכים, בין היתר פעילויות הסברה בבתי הספר, הדרכה, העלאת המודעות ואכיפה וחינוך. על תחום זה צפויה להיות אחראית מספר 1 בסיעה, גלי שחר אפרת, שמכהנת כדירקטורית בעמותת "אור ירוק".

מלבד שני נושאים אלה, הסיעה תהיה גם אחראית על תחום התרבות, הנוער, הפנאי והצעירים, שהיה באחריותו של איתן גינזבורג, שכיהן כיו"ר הסיעה עד שהתפטר כדי לכהן כחבר כנסת במפלגת "כחול לבן". על תחום זה צפוי להיות אחראי מספר 2 בסיעה, מיכאל רייזמן.

גלי שחר אפרת, יו״ר סיעת לב: "בחרנו לוותר על שכר סגנות ראש העיר ולנתב את התקציבים בעבור חיזוק פעילויות למען תושבי רעננה: תוספת תקציבית שנתית של 200,000 שקלים למטה העירוני לבטיחות בדרכים – לביטחון הולכי הרגל מאופניים וקורקינטים חשמליים, לצד הקמה של מערך חדש לגיל הרך ברעננה בעלות שנתית נוספת של 200,000 שקלים. אנו רואים בכהונתנו במועצה שליחות ציבורית משמעותית, אותה אנו ממלאים במסירות, באהבה ובהתנדבות מלאה. חברי סיעת לב, הסיעה הגדולה בקואליציה, ימשיכו לפעול לטובת תושבי העיר ולמלא את תפקידנו נאמנה כפי שהתחייבנו בבחירות האחרונות. אנחנו רוצים להודות לראש העיר על הירתמותו למהלך, ועל הנכונות להמשיך את העבודה איתנו כשותפים מרכזיים לניהול העיר ולטובת תושביה"

ענבר הוכברג: ״אני שמחה לעמוד בראש המערך החדש שיוקם לגיל הרך לראשונה ברעננה. בשבועות האחרונים כולנו היינו עדים לזעקה הגדולה על העדר הטיפול בסוגיות החינוך לגיל הרך, וזהו צו השעה גם עבורנו ברעננה. מחובתנו לקחת אחריות ולהתחיל לטפל בנושא על כל היבטיו. כאמא לילדה קטנה, וכמי שמייצגת את קהילת ההורים הצעירים במועצה, הנושא קרוב ללבי ואני נרגשת להתחיל להניע את הקמת המערך החדש כבר בשבועות הקרובים״.

מיכאל רייזמן: ״נמשיך לעבוד למען תושבי העיר במסירות כפי שעשינו עד היום. אני שמח שתפקיד הסגן נשאר בידי סיעת לב, וכי נוספו לסיעתנו שני תחומי האחריות חדשים הדורשים התערבות עירונית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר