תחנת אוטובוס צילום זאב שטרן
תחנת אוטובוס צילום זאב שטרן

בישיבת המועצה הקרובה: מרצ תבקש להפעיל תחבורה ציבורית בשבת

מרצ תבקש להפעיל מכרז לבחירת זכיין שיפעיל הסעות בשבתות וחגים כשירות עירוני, זאת לדברי הסיעה, בעקבות צעדים שכבר נקטו רשויות מקומיות אחרות. בנוסף, הסיעה תבקש לבטל את העלאת הארנונה ל-2020

פורסם בתאריך: 29.10.19 13:26

סיעת האופוזיציה מרצ, תבקש להעלות הצעה לסדר בישיבת המועצה הקרובה, בעניין תחבורת פנאי בשבתות וחגים. בישיבה, שתתקיים ב-6 בנובמבר, תבקש הסיעה להעלות הצעה לסדר במסגרתה יפורסם מכרז לזכיין שיפעיל מטעמו הסעות לתחבורת פנאי, בשבתות וחגים. זאת לדבריהם, "בעקבות עיריית תל אביב ורשויות נוספות שנוטלות את האחריות לפתור את מצוקת האזרחים הסובלים מהיעדר תחבורה ציבורית בשבתות ובחגים".

"אנו שבים ומתריעים כי טריקת הדלת פעם נוספת בפני היוזמה, שנוגעת באיכות חייהם של רבים כל כך הזקוקים בעיר לתחבורת פנאי, תהיה מעשה מפלג שמשמעו אי מתן חשיבות לצורך בולט וכה משמעותי שכאמור נוגע ברבים", כתבה יו"ר הסיעה רונית וינטראוב בהצעתה, "התחבורה בשבת תשרת את תושבי רעננה, והעירייה תיצור קשר במטרה לאגם משאבים עם רשויות נוספות שיבחרו להפעיל שירות דומה".

כזכור, זאת לא הפעם הראשונה שהסיעה מבקשת להעלות לסדר היום הצעה בנוגע לתחבורה ציבורית בשבתות וחגים. בישיבת המועצה שהתקיימה לפני כחודשיים, עלתה הצעה דומה, אך היא נדחתה ברוב קולות על ידי חברי הקואליציה.

מלבד ההצעה לתחבורה ציבורית בשבתות וחגים, מרצ הגישה גם הצעה לסדר שמטרתה לבטל את העלאת הארנונה ל-2020, שכבר אושרה על ידי חברי המועצה לפני כארבעה חודשים. יש לציין כי למרות שהמועצה אישרה את ההעלאה האוטומטית על סך של 2.58%, חברי המועצה, באישור משרד הפנים, עדיין יכולים להגיש בקשה לבטלה.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה תגיב על הנושאים במועצת העיר הקרובה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כרמל

    בקשר לתחבורה ציבורית בשבת הלואי והייתה כמו שיש בכל הערים סביביינו אבל כאן ברעננה כולם מפחדים מהדתיים ובגלל זה שום דבר לא פתוח כאן בשבת וגם אין תחבורה אנחנו רחוקים מאחור מידטר הערים לא שמעו על המישפט חייה ותן לחיות כאן זה לא בני ברק ולא ירושלים הגיע הזמן שבשנת 2פ20 ניתקדם כבר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר