אנה פוזמנטיר וחיים ברוידא. צילום עזרא לוי
אנה פוזמנטיר וחיים ברוידא. צילום עזרא לוי

ברוידא מדיח ממועצת הנשים את פוזמנטיר, שאומרת: "זו נקמנות"

לאחר שהדיח אותה מוועדת הביקורת, ראש העירייה הודיע לחברת סיעתו כי בכוונתו להדיח אותה מתפקיד יו"ר מועצת הנשים. ברוידא כתב לה: "ניצלת את תפקידך ומעמדך כדי לפגוע במקורבים אליי, הגשת שאילתות והצעות לסדר קנטרניות"

פורסם בתאריך: 4.2.20 08:40

מערכת היחסים בין ראש העירייה חיים ברוידא וחברת סיעתו אנה פוזמנטיר מגיעה לשפל חדש: במכתב ששלח ברוידא לפוזמנטיר, הודיע לה על כוונתו להחליפה בתפקידה כיו"ר מועצת נשים, תפקיד בו מכהנת מתחילת הקדנציה הנוכחית. את פוזמנטיר צפויה להחליף בתפקיד חברת המועצה איילת ארז-סגן מסיעת "רעננים" בראשותו של ניר קריסטל. מועצת העיר תצביע על ההחלפה בישיבת המועצה הקרובה שתתקיים מחר.

"לתפקיד יו"ר מועצת הנשים העירונית מיניתי אותך, כחברת סיעתי, מאחר והאמנתי כי יחד נוכל לקדם ולפעול בנושא חשוב זה של קידום הנשים בעיר", כתב ברוידא במכתב ששלח לפוזמנטיר, "אני רואה בשוויון מגדרי ובהעצמת מעמד האישה ערך עליון, ולא בכדי הרחבתי והגדלתי את התקציב הרלוונטי לרבות תקציב מועצת הנשים. לצערי, לא התקיים ולא מתקיים שיתוף פעולה בינינו ואף קיים נתק שפוגע בסופו של דבר בעשייה הציבורית.

"לצערי זו את שבחרת לצאת בהתקפות אישיות עליי, ניצלת את תפקידך ומעמדך כדי לפגוע במקורבים אליי, הגשת שאילתות והצעות לסדר קנטרניות, ניצלת את המדיה והרשתות החברתיות כדי לפגוע בי, ופעלת נגד כלל חבר הקואליציה.

"רעננה יקרה לי וטובת העיר צריכה לעמוד בראש סדר העדיפות. אשר על כן, ולאחר שפניתי אלייך מספר פעמים בנושא, בע"פ ובכתב ובהחלטת חברי הקואליציה אני מודיע לך כי תפקידך כיו"ר מועצת הנשים ילקח ממך ויועבר לחברת קואליציה אחרת שתעבוד בשיתוף פעולה ובהרמוניה מלאה עם כל הגורמים".

חיים ברוידא

"זו את שבחרת לצאת בהתקפות אישיות עליי". חיים ברוידא

הסיבה להדחתה של פוזמנטיר ממועצת הנשים דווקא עכשיו אינה מצוינת במכתב, אך ככל הנראה מדובר במכתב הפומבי לברוידא שפרסמה פוזמנטיר, בו ביקשה לדעת מה העירייה מתכוונת לעשות בנוגע לתלונות ההורים על מבנה בית הספר לילדים על הספקטרום האוטיסטי.

נזכיר כי זו לא התקרית הראשונה בסכסוך המתמשך בין ברוידא לפוזמנטיר, מספר 2 בסיעתו, שהחל כבר מאז הבחירות, והגיע לשפל בחודשים האחרונים. פוזמנטיר טענה בעבר כי היא מודרת מישיבות הקואליציה, למרות שנחשבת לחברת קואליציה מן המניין.

בחודש ספטמבר האחרון טענה פוזמנטיר כי בינה לבין ברוידא אין כל תקשורת, ואף פנתה אליו בשאילתות בישיבת מועצה. בתגובה לשאילתות, ברוידא הודיע על הדחתה של פוזמנטיר מוועדת הביקורת, ומינויו של חבר סיעתו רחמים שלום במקומה. השפל בקשר בין השניים הגיע לידי ביטוי בעימות בישיבת מועצה, כאשר ברוידא צעק לפוזמנטיר כי "לא תהיה סגנית בשכר", ופוזמנטיר השיבה לו "זו הוצאת דיבה".

אנה פוזמנטיר

"אני רואה בהתנהלות זו נקמנות שאינה עולה בקנה אחד עם טובת הציבור". אנה פוזמנטיר

מחברת המועצה אנה פוזמנטיר נמסר בתגובה: "בחרתי לשרת את הציבור ברוח המצפן הערכי שלי דבר המונע ממני לעבור לסדר היום לנוכח מחדלים בניהול העיר, בפרט כאלה העושים לטעמי חוסר צדק חברתי.ראש העיר לא הגיב לפניותיי בנושאים אלה ומשום כך מצאתי לנכון לתת להם פומבי ולהביאם לסדר היום של מועצת העיר. ככל אדם הבוחר לנהל מאבקים ראויים וחשובים, גם אני מביאה בחשבון את המחירים והתגובות השונות מצד מי שאינו עמיד בלחצים של ביקורת ובקרה, הגם, שאני רואה בהתנהלות זו נקמנות שאינה עולה בקנה אחד עם טובת הציבור.

"אמשיך למלא את תפקידיי כחברת מועצת העיר בזקיפות הקומה השמורה לאלה המשרתים את הציבור מתוך יושר, אמונה ומחויבות אמיתית, חבל אך לא מפתיע שברוידא בחר להתחשבן איתי דווקא בשדה הרגיש של שוויון מגדרי, אך אני עם הפנים קדימה וכרגע מרוכזת כל כולי במאבק למען מקום לימודים ראוי יותר עבור ילדים הנמצאים על הרצף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר