חיים ברוידא ואלי אלוש, צילום דוברות העירייה
חיים ברוידא ואלי אלוש, צילום דוברות העירייה

נכנס, יוצא, נכנס: אלי אלוש שוב חזר לקואליציה והתמנה למשנה לראש העירייה

עבור אלוש זו הפעם השלישית שבה הוא חובר לקואליציה לאחר שעזב אותה כבר פעמיים במהלך הקדנציה הנוכחית. אלוש יהיה אחראי על מנהלת עסקים וחדשנות. הקואליציה של ברוידא עדיין במיעוט

פורסם בתאריך: 9.1.23 08:40

חבר המועצה עו"ד אלי אלוש, חוזר לקואליציה ומעתה הוא יכהן בתפקיד המשנה לראש העירייה חיים ברוידא וכממונה על מנהלת עסקים וחדשנות. מינויו של אלוש לתפקיד מגיע לאחר שבשבוע שעבר הודיעה גלי שחר על החלטתה להתפטר ולפרוש מתפקיד המשנה לראש העירייה. כניסתו של אלוש לא משנה את מאזן הכוחות והקואליציה של ברוידא עדיין נמצאת במיעוט.

במסגרת תפקידו, יפעל אלוש להמשך חיזוק הקשר עם המגזר העסקי בעיר, להענקת תמיכה וליווי כולל במענה לצורכי העסקים והחברות הפעילות בעיר, תוך שיתוף פעולה עם הנהלת המרכז ומנהלת המרכז, נעמה הלבוס. מנהלת עסקים וחדשנות פועלת בעירייה כזרוע מקצועית לחזוק וקידום הכלכלה המקומית תוך טיפול במגזר העסקים הקטנים והבינוניים בעיר ובחברות עסקיות גדולות וגלובליות.

התפרקות | גם גלי שחר עזבה את ברוידא: "ערכי היסוד נשחקו והפכו לקמפיין בחירות מביך"

האופוזיציה התנגדה להמשך גביית אגרת השמירה מהתושבים, התקציב לא עלה להצבעה

אם אתם מרגישים מבולבלים ונדמה לכם שבסרט הזה כבר הייתם, אז התחושה שלכם אינה מוטעית: עבור אלוש זו הפעם השלישית שבה הוא חובר לקואליציה, כאשר רק לפני כשנה וחצי כיהן באותו תפקיד של הממונה על מנהלת עסקים וחדשנות, רק שאז עשה זאת בתור חבר קואליציה מן המניין. את התפקיד קיבל אלוש בזמנו שנה אחרי שעזב את הקואליציה, חזר אליה וקיבל את התפקיד. אלא שזמן מה לאחר מכן שוב עזב אלוש את התפקיד בעקבות סכסוך עם ברוידא וטענתו על אי קיום הבטחות מצדו. באמצע ספטמבר הודיע אלוש שהוא פורש מגוש האופוזיציה אבל גם לא חוזר לקואליציה אלא יצביע רק בצורה עניינית. כאמור, מהשבוע, מצבו השתנה שוב לחבר מן המניין בקואליציה.

 

אלוש אמר: "זה לא הזמן עכשיו למלחמות ולאגו אלא הזמן לעזור לעסקים ולכן החלטתי לחזור לקואליציה. התפקיד שלי לא בשכר, הכל בהתנדבות מלאה".

פרשת מהקואליציה תוך מתיחת ביקורת על ברוידא. מה השתנה מאז?
"פרשתי בגלל הסיפורים של המינויים שלא היו לרוחי וחזרתי עכשיו כי זה הזמן לחשוב על טובת העיר ולא לחשוב על תפקידים וג'ובים. זה מה שהתושבים מצפים מאיתנו, שנחשוב על טובת העיר ולא על דברים אחרים. זה לא זמן להתעסק במלחמות ובאגו. יש עכשיו מצב לא פשוט עם כל יוקר המחיה. לעסקים לא קל וצריך לעזור להם".

אתה בטוח שתוכל לעזור? הרי במצב הנוכחי של הקואליציה, כאשר מזה זמן רב אין לה רוב במועצה, לא ניתן לאשר תקציב חדש.
"זה לא שאין תקציב. התקציב החודש הוא 1/12 של התקציב מהשנה שעברה. המערכת עובדת וזה לא ישפיע על המשך פיתוח העיר ועל מימוש תכניות שיש לי או שיש לראש העירייה. מה שחשוב זה להסתכל על טובת הציבור. נכון שפרשתי לפני שנה ומשהו על רקע חילוקי דעות עם ברוידא, אבל עכשיו הוא פנה אלי וקרא לי לדגל. הוא אמר לי 'אלי, תן כתף' ואמרתי בסדר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר