סימון נת"צ באישון לילה על רחוב אחוזה
סימון נת"צ באישון לילה על רחוב אחוזה

צפו בפעולת המחאה המפתיעה: פעילים סימנו נת"צ סמוך לבית העירייה, העירייה תתלונן במשטרה

פעילים מארגון סביבתי, חלקם תושבי העיר, סימנו כמחאה על העיכובים בפרויקט "מהיר לעיר" נתיב תחבורה ציבורי לאורך מקטע ברחוב אחוזה. עיריית רעננה: "זו עבירה פלילית"

פורסם בתאריך: 12.8.19 13:24

תושבי העיר שהגיעו הבוקר לרחוב אחוזה נתקלו בהפתעה: היום (שני) בשעות הבוקר המוקדמות, מספר פעילים מארגון סביבתי, סימנו ביוזמתם וללא אישור נתיב תחבורה ציבורי לאורך מקטע מהרחוב, בחלק הסמוך לבית העירייה. על פי גורם בארגון, סימון הנת"צ נעשה כפעולת מחאה על העיכובים במו"מ בפרויקט "מהיר לעיר" בין עיריית רעננה לחברה המבצעת של הפרויקט, חברת "נתיבי איילון", שנתקל מספר פעמים בחודשים האחרונים במבוי סתום.

"בזמן שבכל הרשויות שחתמו על התכנית, העבודות לסלילת הנת"צים מתקדמות", אמר גורם בארגון, "ברעננה ראש העיר מתנגד לתכנית עוד מלפני שנבחר לתפקיד והדבר פוגם מאוד במרקם החיים בעיר, שיכולה ליהנות מתחבורה ציבורית מהירה יותר, מדרכות רחבות יותר ושבילי אופניים".

סימון נת"צ באישון לילה על רחוב אחוזה

כזכור, בחודשים האחרונים מתנהל משא ומתן ארוך בין העירייה לבין נתיבי איילון, כאשר טרם הגיעו שני הצדדים למתווה מוסכם על השניים. ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, אמר בעבר כי המתווה המקובל עליו הוא סימון נת"צ באחוזה ללא סלילה מחדש של הנתיב, או סלילת נת"צ בויצמן עם מערך שאטלים בין ויצמן לאחוזה. רק לאחרונה, פרסמנו כאן ב-"צומת השרון" כי העירייה מחפשת יועץ תחבורה חיצוני שיגבש תכנית מסודרת ומתווה מקובל לנת"צ.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "צביעת כביש הינה עבירה פלילית, פוגעת בתושבי העיר ומסכנת אותם. ישנן דרכים לגיטימיות להביע מחאה בצורה חוקית. מדובר בהפרה חמורה של חוקי התנועה. העירייה תגיש תלונה נגד העבריינים שביצעו אותה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תומר הרוש

    עבירה פלילית…חחחח כולה צבע צהוב איזה מגזימים
    יאללה שיהיה כבר נתיב תחבורה באחוזה הגיע הזמן

  2. עומר מהשרון

    האם מעשה ונדליזם זה הוא החושף את הדרך החלולה והריקה מתוכן של תומכי הנת"צ מבלי להבין אפילו שאין בו בשורה כלל לתושבי רעננה ?

    האם ואנדליסטים אלו נשלחו על ידי נתיבי איילון ? או אולי משרד התחבורה ?
    לא סביר,

    מה שסביר יותר הוא שאלו משתייכים לבעלי האינטרסים שאינם כוללים תחבורה ציבורית כלל ועיקר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר