חיים ברוידא. צילום עזרא לוי בצלאל סמוטריץ. צילום דודו בכר

התקדמות בנושא הנת"צ? ברוידא נפגש עם שר התחבורה

לפגישה הצטרפו גורמים מקצועיים מהעירייה, בהם יועץ התחבורה ששכרה עיריית רעננה. ברוידא העלה בפגישה גם את התנגדותו לחייב נוסעים להחליף רכבת בהרצליה

פורסם בתאריך: 24.11.19 17:50

בכירים מעיריית רעננה, בהם ראש העירייה חיים ברוידא, נפגשו היום עם שר התחבורה והבטיחות בדרכים בצלאל סמוטריץ', כדי לדון בו על מספר נושאים בתחום התחבורה הציבורית בעיר. אל ברוידא התלוו מספר גורמים מקצועיים, בהם מהנדס העיר, פרץ אוסנברג, וד"ר תומר גודוביץ', יועץ התחבורה ששכרה העירייה. בפגישה נכחו גם סגני ראש העירייה חיים גולדמן וניר קריסטל. הצדדים דנו בנושא הנת"צ, כאשר נציגי העירייה הציגו בפני השר ונציגי משרד התחבורה את השגותיהם לגבי התכנית הנוכחית, ואת העקרונות שלהם להמשך תכנון הנת"צ.

נזכיר שברוידא יצא בעבר נגד ביטול מספר הפניות הרב באחוזה המופיע בתכנית הנת"צ המקורית. הוא אף הצהיר כי מבחינתו שתי האפשרויות לנת"צ ברעננה הוא סימון נתיב תחבורה ציבורי באחוזה ללא סלילה, או העברת תוואי הנתיב לרחוב ויצמן, במקום באחוזה. בין הצדדים סוכם כי בדיקות נוספות יתבצעו על ידי הצוות המקצועי של העירייה בהמשך תכנון הנת"צ, וכי הצדדים יפגשו בשנית בעוד כחודש.

בפגישה ברוידא גם הציג בפני שר התחבורה את התנגדותו להמלצת רכבת ישראל לחייב את הנוסעים בקו החדש רעננה – תל אביב שייפתח בתחילת 2020, לעצור ולהחליף רכבת בהרצליה. נזכיר שהמלצת רכבת ישראל בפני השר נחשפה על ידי חבר הכנסת איתן גינזבורג, בדיון מיוחד של ועדת הכספים. אם שר התחבורה ייענה לבקשתה של רכבת ישראל, זמן הנסיעה ברכבת מתחנות רעננה אל תל אביב, צפוי להתארך משמעותית. השר טרם נתן תשובה לבקשתו של ברוידא, וענה כי הנושא נמצא בבחינה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    יוזמה מבורכת הנת"ץ צריך להיות ברחוב אחוזה ישפר מאור את המסחר בעיר וכמו כן מאחוזה הציטרום של עיר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר